Bangade, lite konstig & Madonna.



Jag bangade ur.
Ont i huvudet.
Ont i magen & mådde illa.
Känns som att jag är värsta bangaren, men jag är inte på topp just nu.
Jag är så fruktansvärt trött hela tiden. Vart är min energi? Har jag glömt den någonstans?
Jag behöver återta kontrollen över mig själv & mitt liv.
Känns som att jag håller på med det dock.
Känns så skönt att jag kommer att få mer tid för mig själv & hela min kropp & själ.
Jag längtar faktiskt. Och hoppas att jag kommer att må bättre då.

Så alltså, jag stannade hemma hela dagen istället.
Tog en riktigt lång promenad. Behövdes.
Sen gick jag och solade. Behöver verkligen lite färg, är ju tokblek!
Vet att det inte är bra & sola, men jag mår så mycket bättre om jag har lite färg.
Åkte förbi jobbet en sväng och stängde.
När jag kom hem hade vi nån konstigt skrattattack, killen och jag.
Vi kittlade varandra & blåste pruttar på magen och tyckte det tydligen var jätte kul för vi asgarvade!
Höll på och sjukade oss i nästan en timme och härmade folk på tvn, det hela slutade med att vi jagade varnn runt hela lägenheten tills vi inte kunde andas. Låter tokigt, men kul var det!

Har kollat en massa på Madonna oxå, hon har ju varit på tvn hela dagen eftersom hon fyller 50år idag!
I just love her!! Speciellt 80-90-tals Madonna, she just rock the world!

Vi har oxå kollat på Fear and Lothing in LasVegas, med Johnny Depp.
Han spelar så grymt bra i den filmen. Den är ju väldigt konstig & speciell, men jag gillar den som fan.

Nu ska jag gå & dricka iskallt vatten. Gott. Är så jäkla törstig hela tiden.

Hedman ringde precis just nu när jag sitter här och skriver. Full som en kastrull & gullig som få.
Han har en hemlig present till mig! Så jäkla nyfiken jag blir!
Fan, vad har den lilla skitungen hittat på nu då?  =)

Hoppas att ni andra har haft en super kul kväll!

PÖSS*

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej Gumman, Nej då du är ingen bangare man kan inte alltid vara på "hugget", men visst saknade vi er men jag tror ni hade det riktigt skönt där hemma. Kramis från gårdagen chaufför :( men det gick bra mår ju prima idag :)

2008-08-17 @ 12:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0