Ska få shoppa!

Blev ingen kryssning. Jag ska få shoppa istället! hihihi
"Lurade" killen att det faktiskt var bättre att handla kläder, som jag faktiskt behöver, än att slösa bort dom på en kväll.
Man får inte va dum heller! =)
Så imorrn ska vi till Sthlm!
Villkoret var att vi skulle äta på nån mysig resturang i Sthlm imorrn kväll.
Inte mig emot efter en dags shopping! hihihi

Idag blir det ner på stan här i Uppsala & kika lite & ta en fika.
Sen ska vi möta upp syrran & hennes kille & gå & käka.
Vi fyra ska sen möta upp mamma & pappa, för att gå på bio.
Ska bli skoj!

By the way...i nya svenska Elle med snygga Angelina Jolie på framsidan, intervjuvas Mary-Kate Olsen, bilderna är fantastiska, stylingen grym!
Dessutom höstens alla visningar, hela 75 designers. Trend-bibeln. Jag bara måste ha den  till varje säsong!
Super bra om man vill ha lite koll på dom viktigaste designerna!
Utifall ni funderade på att köpa den....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0