Mys söndag!

As kul på Grönan igår!
*Tok varmt & sol när vi gick en promenad dit ifrån tågstationen!
* 5 kamp, jag förlorade!
Men det gör inget för det var så kul, syrran & min kille kom på delad 1 plats!
*Drack vin & åt god mat medans det ös regnade.
*Åkte bergodalbanan, frittfall, vilda musen & discojett, tok skrattade åt bilderna efterråt!
*Gick spökhuset & blev galet rädd!
*Spelade på chokladhjulet, men ingen vann nåt...fan, men det var nära!
*Fick skratt attack på tåget hem, alla var trötta så allt var as kul!
Var helt slut när vi kom hem, somnade på stört!

Idag har vi bara myst hela dagen. Sov länge...
Tog en lång dusch & hoppade i min mysiga Levi´s klänning & mina raggisar, upp i soffan.
Frukosten blev en chailatte & en varm macka.
Nu ska jag bara fortsätta mysa hela dagen!


Kommentarer
Postat av: Ems

Vad mysigt det låter! :D

2008-08-10 @ 18:51:21
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Nina

Det var väl 7-kamp eller???

2008-08-10 @ 19:30:53
Postat av: Jessica

Ja, det var det ju! =)

2008-08-11 @ 11:17:07
URL: http://surfgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0