Min stund.

Det har inte hänt så mycket idag faktiskt.
Jobbat, villket känns sådär. För min hjärna har liksom redan slutat...ni vet som det kan bli veckan före semester.
Man har redan gått mentalt.

Jag har gått & blivit grymt oroad över hur min ekonomi kommer att se ut nu när jag börjar att plugga.
Jag kommer att få det jäkligt tufft, det vet jag. Hoppas bara att det någonstans är värt det.
För just nu finns det så sjukt mycket nya fina saker som jag vill ha & behöver ha!
Jag tror att jag ska be Emmis om lite råd, hon brukar vara en fena på att hitta schyssta gerejer super billigt.
Jag vill shoppa! Fan oxå. Slut på det nu.

Nu har jag som vanligt haft min lilla stund framför tvn med en kopp te.
Varje mån-tors på kanal 3 är det 2 avsnitt av Sex and the City (repriser).
Det är min godnatt saga! Älskar!

Så nu är det bara att hoppa i säng.

Personligt meddelande:
*TACK Mamma! Du är en ängel! Hur skulle jag klara mig utan dig?*


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Jag vet att du skulle klara dig jätte bra även utan mig :-)



Kramis

2008-08-20 @ 10:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0