Lördag.

Man tackar!
För en riktigt super god middag igår!
Och väldigt gott vin!
Syrran lyxa till det som fan för oss, med kaffe & baileys & ost & kex!
Men så var det ju både invigning & utvigning på samma gång för deras jätte fina terass! =)
Kan inte riktigt fatta det, men det är så jäkla kul & allt kommer att bli super syrran, jag lovar!
Fatta vilka partyn vi kan ha! Och Tindra kommer att älska det!

Idag har jag & killen tagit det väldigt lungt nu på morgonen.
Jag har gjort lite kaffe & suttit & surfat, medans han har fått sova ut ,efter en tok vecka på jobbet.
Nu ska vi käka lite frukost & göra oss i ordning, sen blir det till att åka in till stan & kolla lite bilar.
Måste bara kika klart på amerikanska So you think you can Dance, jag vill oxå kunna dansa så där!
Kommer nog att bli grillning & crushing senare ikväll.
Ska förbi jobbet & stänga sen oxå.
Men det förblir nyktert för mig, eftersom jag ska upp & jobba imorrn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0