Hem ljuva hem...

Nu ska vi se om det funkar bättre idag, skrev nämligen om ett inlägg igår tre gånger!
Den förbannade uppkoppingen hoppade ur hela tiden. Så jag gav upp.

Igår så var jag hem till mina underbara föräldrar oc fick världens godaste hemmgjorda pizza! Mums!
Och jag fick sitta på min vanliga gammla plats vi köksbordet & känna mig liten igen.
Ibland är det så förbannat skönt att få komma hem & bara vara liten.
Dessutom så blev jag så jäkla glad när kaffet kom fram på bordet. För det kom oxå fram bullar & kladdkaka!
Och jag vet att dom fixat det för min skull, för dom har aldrig sånt annars.
Jag älskade nämligen fika när jag var liten & gör det fortfarande. Det blir så mysigt med fika.
Alla sammlas runt bordet en stund & dricker kaffe, som jag tyckte luktade så himmla gott när jag var liten.
Så smaskar alla på nåt sött & pratar & umgås. Det är mys det.
Så tack mamma & pappa för att jag får komma hem & vara liten ibland!
 Och tack för att ni fortfarande tar hand om mig, när jag strular till det.
Vad skulle jag göra utan er? =)

Nu ska jag iväg & jobba....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0