Härliga fredag!

Nu håller jag på att tvätta för fullt.
Ska hoppa in i duschen & sen måla naglarna i mitt super fina tok rosa nagellack.
För snart kommer kusinen på besök för att hjälpa mig med min dator. Väldigt snällt.
Ikväll blir det lite vin & grillning hemma hos syrran & hennes kille.
Kanske kommer andra kusinen & hans tjej oxå förbi.
Det kan tillochmed bli rätt så mycket vin, för syrran har nämligen vunnit 9 flaskor med vin, på hennes jobbs vin lotteri!
Ska hur som helst bli mycket trevligt.

Skulle det mot förmodan inte regna imorrn, så blir det nog American Car Show här i Uppsala.
Mysigt att gå runt & kika på en massa fina gammla bilar.

Hoppas att ni får en tokmysig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sis

Whii! Hello sis! Kan bli vin i mängder ja, ska bli mysigt att få hem er, myspys på altanen under infravärmen med filtar & vattenpiperök som bolmar ända upp till grannen så katten blir hög! HAHA!

Love you! KRAM!

2008-08-15 @ 12:52:20
Postat av: Tina

Ja vet jag kommer ha på mej den jämt.. tss..

2008-08-15 @ 15:07:22
URL: http://totinona.blogg.se/
Postat av: Ems

Låter och ser ut som det kommer bli en kanonkväll! har regnat i Forsmark hela dan, men här i stan har det var kanon! Vi ses ikväll!! krams

2008-08-15 @ 17:31:39
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Tina

Jo han får alltid mitt hjärta att slå ett extra slag, bästa lilla krabat på denna jord.=D

2008-08-15 @ 20:28:23
URL: http://totinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0