????????????

Ju mer jag tänker på skolan, ju nervösare blir jag!
Har jag valt rätt?
Borde jag jobba & tjäna pengar istället...va fan, shoppar ju bara upp dem ändå?
Kommer kurserna vara för svåra för mig?
Kommer jag att missa en massa kul på jobbet?
Ska jag vara fattig jämt nu?
Kommer dom på jobbet vilja ha tillbaka mig om jag skulle ångra mig?

Villken jävla framtidsångest jag har!!! Blir galen!!
FAN! Jag ska bevisa för mig själv att jag klarar av det här!

By the way...har iallafall börjat kämpa med "mitt nya liv".
Lagade mat igår & idag! Hade matlåda idag med! Väldigt duktigt för att vara av mig.
Kanske inte världens godaste mat, men det kommer väl med lite övning...kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0